Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

torsdag den 4. januar 2018

Ny sendeflade - still going strong

Jeg har i et stykke tid troet at Tomorrow's Crowned Heads var ved at være passé. Ihvertfald selve bloggen, da fladen jeg udgiver fra ikke længere opdateres til iOS og det derfor ikke længere var muligt for mig at poste nye indlæg fra min iPhone. Ja, så kunne jeg stadig fra iPad'en men vidste at det også kun var et spørgsmål om tid før den bad om en ny softwareopdatering,  og så ville det også være slut herfra ... Øv øv men så måtte jeg jo nøjes ned min Facebook-side ... 📲
Meeen nu skal man jo ikke sådan uden videre bare give op, så efter en hel del gransken og søgen og gøren ved, fandt jeg nye app-muligheder - så nu er der ikke noget der hedder "at nøjes", nu hedder det "både og" - altså BÅDE blog OG Facebook. Hurraaaaaa ... og rigtig Godt Nytår herfra 🎉🌟🙋🏼👑

(Og nu så moderne at emojis er en mulighed ... Janen glæden vil ingen ende tage) 🙌🏼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar