Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

torsdag den 28. november 2013

Skilsmisse på vej??? - I hope NOT! :-(

Okay, den her havde jeg ikke set komme overhovedet - og jeg håber da også at det hele blot er ondsindede rygter og sladder...men på et af de royale forums jeg følger, menes "man" at vide, at noget er rivravruskende galt hos vores kære kronprinsepar i Norge!??! At der har været gang i noget utroskab, og at der inden længe vil blive sendt en pressemeddelelse ud fra hoffet, om skilsmisse mellem Haakon og Mette-Marit!
Haakon og Mette-Marit - hør bare hvor totalt forkert det lyder!!!


Da de hører til i den absolutte top på min personlige "hitliste", ville jeg da være ked af en sådan besked - og jeg holder nu også fast i den (forhåbentlig tykke) gren der siger, at det hele blot er opspind fra visse dele af pressen. 
Kronprinsessen har været sygemeldt i en hel del uger nu, og blev for to uger siden opereret i nakken for en prolaps. - Men dækker den historie i virkeligheden over mere og noget ganske andet, end det den fortælles at gøre? I hope not!!!
Set med mine øjne, er Haakon og Mette-Marit netop et af de mest "sammentømrede" par i rækken af kongelige - ikke bare som par, men som familie. De udstråler altid så meget varme og kærlighed, synes jeg, og derfor har jeg virkelig svært ved at tro på, at en skilsmisse skulle være aktuel.
Men igen; ude i "den virkelige verden" der hvor du og jeg lever - der er det også oftest dem man troede var lykkeligst, der går fra hinanden. Dem der åbenbart er så gode til at opretholde den glade facade, at man tror alt er fryd og gammen..... Håber IKKE det er tilfældet her, men at Haakon og Mette-Marit rent faktisk ER glade og lykkelige - og forbliver det til deres dages ende <3

Eks.:
"So, there are some pretty heavy rumors going around in Oslo that there will be a press conference some time this week announcing that the marriage is over."
"There's been rumors for a while, heard about the possible 
press conference on monday. Supposedly there are some cheating.
A LOT of tweets about this."

"It would surprise me too, and it's very sad if true."

"They wouldn't be the first crown couple to divorce. Charles and Diana come to mind. Then again, Charles never looked at Diana the way Haakon looks at MM." 

"It's the way he looks at her. You can tell he loves her. That, more than anything, is why I automatically assumed it was her. Just the vibe I get off him. He seems so completely devoted. I don't know, maybe I'm seeing what I want to see."












1 kommentar:

  1. Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der bryder op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage tigger om at acceptere hende tilbage. så hvis du har brug for hans hjælp i et forhold eller ægteskab problemer kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller WhatsApp ( +2348104102662 ). Og få løse dit problem som mig.

    SvarSlet