Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

tirsdag den 17. april 2012

♔ Dronningen 72 år - fejret af børnebørnene ♔




Det var en glad fødselar der igår trådte ud på balkonen på Christian IX's Palæ på Amalienborg, og modtog folkets hyldest i anledning af hendes 72 års fødselsdag.
Dronning Margrethe var omgivet af sin mand, prins Henrik og alle sine børn. De 5 ældste var med på balkonen først, og blev efterfulgt af deres forældre og yngste søskende. Alle vinkede de glade ud over Amalienborg Slotsplads, og dronningen så ud til at nyde at have familien samlet.
- Iøvrigt på en dag, hvor familien ven gennem mange år, Mærsk Mckinney Møller, netop var død samme morgen.



















































5 kommentarer:

  1. Kronprinsparret og deres familie er så smuk og i kærlighed)))

    SvarSlet
  2. Det er de...en meget SMUK familie.
    Skønne unger de har fået sig, man kunne næsten ønske de fik flere (selvom 4 er en god flok) :-)

    SvarSlet
  3. Hej. Har lige fundet denne blog :) Faktisk vil jeg ikke sige, at jeg er den aller største konge-tro (eller hvad det nu hedder) men "Familien Kronprins" er jeg altså ret så forelsket i ;) Så tak for mange søde billeder.

    ^ Jeg tænker ofte over om de mon skal have en lille en til? Det kunne jeg godt ønske. Men ja fire børn er sgu en god stor flok :)

    SvarSlet
  4. Hele leuke foto´s..! En wat is de tweeling al groot..!

    SvarSlet
  5. Yes, they have grown a lot since we last saw them. I think little Vincent is way too cute! :-)

    SvarSlet