Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

onsdag den 25. januar 2012

♔ Mens vi venter...og brev fra Amalienborg ♔




Mens vi venter på at den lille ny prinsesse, sammen med sin mor og far, forlader Rigshospitalet en af de nærmeste dage, så napper vi lige lidt billeder fra 7. maj 2009 - hvor en 3 dage gammel prins Henrik blev vist frem til offentligheden for første gang.
Holder de "3-dages-reglen" igen, så bliver det på fredag. Meget spændende.

Jeg kigger endnu mere spændt med denne gang, da jeg netop idag har fået et fint brev fra Amalienborg, hvor Britt Siesbye på vegne af prinsesse Marie, takker for "det lækre babytæppe, som det glædede Hendes Kongelige Højhed meget at modtage til den lille ny".
Min mor har nemlig i mange år, været en habil "strikker", og har denne gang lavet et smukt hvidt babytæppe til den lille prinsesse. Jeg er naturligvis spændt på, om det bliver taget i brug allerede ved hjemturen fra Rigshospitalet - men mest af alt, bare stolt over, at det er faldet i prinsessen smag. Thumbs for min dygtige mor! :)







1 kommentar:

  1. Hejsa søde!

    Jeg vil bare lige skrive og sige at jeg syntes det er SÅ fantastisk gået! Jeg venter i spænding på og se om det er dit/jeres tæppe den bette er pakket ind i! :o)

    Knus & krammer

    Mie/Frk Toft

    SvarSlet