Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

mandag den 1. august 2011

♔ Familiehygge i Gråsten ♔






Idag blev de kongelige tvillinger, Vincent og Josephine for første gang siden deres barnedåb i april, vist frem for offentligheden. Det skete på Gråsten Slot til den årlige sommerfotografering i haven.
Familien var samlet, da prins Joachim og prinsesse Marie alligevel nåede frem, selvom det først var planen at de ville komme i morgen, efter at have holdt ferie med deres tre drenge i Frankrig.
Vejret var skønt og ungerne søøøøøøde - så her kommer en ordentlig flok skønne billeder fra sommerhygge i haven.




















































2 kommentarer:

  1. Heihei!

    Ser ut som det er stor stas med de små. Besteforeldrene så også ut til å kose seg med barnebarna :) Fin blogg du har! Legger meg til som følger. Morsomt og finne like type blogger som jeg selv har. Er langt i mellom hver! Men deg skal jeg følge :)

    Hilsen Ellen

    SvarSlet
  2. Ja de er da bare så søde, de kære små - og dronningen ser ud til at nyde at have hele flokken omkring sig :)
    Jeg vil straks hoppe ind og se din blog, for der er langt imellem dem som du siger, så jeg vil glæde mig til at se din - de kongelige kan man jo aldrig få for meget af :)

    Hilsen Christina

    SvarSlet