Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

tirsdag den 4. januar 2011

♔ Marie's store ønske ♔



Selvom julen er overstået, har prinsesse Marie ikke fået opfyldt sit højeste ønske.
Hun ønsker sig nemlig en lillebror eller søster til sønnen Henrik, for moderrollen er fantastisk, mener hun:

- "Det er den største forskel i livet, man kan opleve. Jeg kan slet ikke forestille mig et liv uden min lille dreng. Han betyder, at jeg ikke længere har fokus på mig selv, og i dag tænker jeg først og fremmest på min mand og vores søn. Familien er min store drøm" siger prinsessen i et interview med Jydske Vestkysten.
- "Vi har tre dejlige drenge, men jeg vil gerne være mor til endnu et barn. Henrik skal have en lillebror eller en lillesøster, hvis mit ønske skal gå i opfyldelse."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar