Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

torsdag den 6. januar 2011

♔ Hvad gemmer maven på? ♔

Jeg har en mor, som ved noget om maver....gravide maver vel at mærke. Hun har fået ret i sine "spådomme" alle de gange, hun gennem årene har kigget på en gravid mave og forudsagt hvad den gemte på.
Nu har hun selvfølgelig kigget på Mary's - på dette billede:



Og hendes "dom" lyder på, at Mary's smukke mave ihvertfald gemmer på en pige!

Om den så gemmer på to - eller om der ligger en lille dreng derinde også, melder historien intet om - men én pige skulle være temmelig sikkert!
Jeg tror på det - for jeg har set hende få ret så mange gange, at jeg ville være en idiot hvis ikke jeg hoppede på den denne gang også.

Jeg håber jo at der er en af hver - det kunne være sjovt.....Og så må det i øvrigt godt snart se af at blive dagen hvor Danmark får to nye royale babyer - det er jo drøn spændende!
- For så starter næste gættekonkurrence: hvad skal de hedde???? ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg håbede også på hvert fald en pige, men ville da ikke gå hen og blive vildt utilfreds, hvis der lå to piger. Der er så mange drenge :)

    SvarSlet
  2. Hmm...mon ikke det er en af hver,når man tager damens alder i betragtning.
    Når man kommer op i den alder og stadig vil føde unger, bliver der jo ofte sendt 2 æg afsted...;-D (og så er det jo ikke enæggede = samme køn)

    SvarSlet