Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

onsdag den 18. august 2010

♔ Mary til Copenhagen Fashionweek ♔

Oasis-forsanger og nyudklækket designer, Liam Gallagher modtog Kronprinsesse Mary med et kys på hånden, da hun torsdag eftermiddag gæstede hans stand på modemessen i Forum.
Her viste 37-årige rockmusiker stolt sin kollektion fra "Pretty Green" frem for Mary, der kom direkte fra Bella Center, hvor hun havde overværet flere shows og besøgt adskillige stande.


Forinden havde Gallagher fortalt, hvor meget han glædede sig til at møde Kronprinsesse Mary:- Jeg har tænkt mig at sige tillykke med tvillingerne. Og så vil jeg sige til hende, at hun kan få rabat på Pretty Green. Hun kan få 50 % rabat.

Det engelske Kongehus fik ved samme lejlighed en "over snuden" af den populære rockmusiker: - Jeg har ikke mødt dem, og det har jeg heller ikke lyst til. De er grimme. Jeres er bitchin’. Hun ser smuk ud. Vores har store næser, store ører, og sådan noget. Den kongelige familie i England interesserer mig overhovedet ikke, sagde Liam Gallagher til B.T.

Efter besøget var han ikke helt overbevist om at hans design faldt i Marys smag. F.eks. havde han ingen "sorte ting", som hun ellers spurgte til. - Jeg er ikke sikker på, at hun synes tøjet var fedt, sagde Gallagher, da Mary var gået videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar